Kattis kattis kattis kattis <3

Jag och Josef trampade runt i nacka och hittade Kattis, typ planetens bästa bloggare. Jag dog, kunde typ inte prata utan fnittrade som en idiot. (Jag är mogen och orädd. Nej.) Men sen snacka vi ett tag och hon är verkligen jättesöt, vi tog på varandras hår vilket jag nu inser va lite random. Josef köpte iaf en keps och på kvittot så fick hon skriva sin autograf, jag skratta ihjäl mig åt pennan som de skapat. Hennes voffe va inte där btw, made me sad.


Hon ser så härligt söt ut på just den här, kolla hur hon står lixom.
Ignorera min förstående poet-min. Jag brukar inte se ut så :(

Cool tjej.

Kommentarer
Postat av: cao

HAHAHHA, DU BRUKAR VISST SE UT SÅ!! <3<3<3

2010-12-07 @ 16:42:57
URL: http://caowz.blogg.se/
Postat av: cao

sv: hahahahahh men det är ju när du kommer närmare med huvudet XD

2010-12-07 @ 16:50:42
URL: http://caowz.blogg.se/
Postat av: L

Det är grymt med idoler. Ännu grymmare att träffa dem. Och totalt bad ass att komma överens med dem. :D

2010-12-07 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0