Okeeei

Tjabba tjena hallå! Vi säger så...

Igår var det då alltså julafton, om jag vore en smart flickis hade jag tagit med mig sladden till datan så att jag hade kunnat slänga in bilder. Men SÅ dum är jag ändå inte med tanke på att jag inte ens visste att jag skulle få en data.
HAHA, asså åh. Det där va roligt.
Jag fick en hel del kul, mest mjukt och fluffigt. Timmys julklappar fick mig att garva, han är så skojjig min bror. Jag fick en rakgel med orden "nu kan du sluta sno min!", HAHAH! Min va ju slut Timmy :( Sen fick jag en mugg av honom som det står drama queen på. Han hade tydligen tänkt på mig när han såg den. Rimmet till den va så klockrent, "du som tror att du är så jävla fin. Nu kan du vara som en queen!" Tack Timmy, snällt. Syskonkärlek ftw <3
Favorit i repris på bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du?

2010-12-26 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0