About yesterday

Gårdagen va riktigt najs !
Första timmen va astråkig men sen så vart det huuur kul som helst.
Vi gick fram och snackade med randoms, vi hade sett dom på dansgolvet och vi bestämde oss för att sluta stå i ett hörn och vara tråkiga så vi pratade bara med dom och Vera snodde ena killens keps. Han försökte ta tillbaka den så jag ställde mig iväg, då blev han lite väl närgången men det löste sig.
 Yeeey, i walked away ! :D

Haha, det är ganska roande att dom flesta tror att dom kan göra vad dom vill. "Wow, hon pratar med mig. I can do whatever i feel like doing, shes so up 4 it !" men nej mina vänner, nej. Jag gick dit för att dansa med Vera, inte för att strula med någon random bara för att han dansar helt awesome. Faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0