Dagens naw - Josef

Min totalt underbara pojkvän, han är obeskrivlig
Han får mig att glömma allt, alla problem bara försvinner
Har har en speciell blick som han ger mig ibland...
Det är den som får mig att smälta
Han tittar på mig och jag blir helt hänförd,
vet inte vart jag ska eller vart jag har varit
Jag vet bara vart jag är

Och jag vet att jag inte vill vara någon annanstans än i just hans armar
Jag vill somna med huvudet mot hans bröst, höra hur hans hjärta slår så tryggt
Jag vill vakna till ljudet av hans andetag
Hans siluett i mörkret ger mig ett lugn som inte går att beskriva med ord
Det måste kännas

Josef har blivit mitt liv
Den mina tankar konstant kretsar runt
Han närvaro lyser upp min vardag
Gör den värd att kämpa sig igenom
Vet inte vad jag hade varit utan honom...

Antagligen ingenting alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0