Fyra...

... Saker som upprör mig just nu !

  1. Det faktum att vi har extremt många prov den här månaden
  2. Att snön vägrar försvinna...
  3. ... Och dessutom envisas med att sabba sminket
  4. Den här mannen



Igår och idag fick vi kolla på klipp om andra världkriget...
Jag blev så jävla upprörd när de filmade alla de döda hästarna
som låg utspridda överallt !
Okej, människor dog oxå men det visste man redan.
Har aldrig tänkt på hur många hästar som lämnades kvar på den smutsiga
marken med öppna sår bara för att ligga där och dö.
Allt tack vare den här mannen, fyfan.

Kommentarer
Postat av: C

ni kollade på serien från svt right?

jag kollade bort när hästarna låg där, annars skulle jag börjat storböla

fast jag är iofs jävligt jävligt jävligt fascinerad av hitler, och har alltid varit

trots all död

2010-02-03 @ 16:38:23
URL: http://stallsotinge.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAH HAANNAA! XD

"tänk på alla hästarna som dog" nej man tänker ju inte alls på att det var han som fick folk att faktiskt våga stå för att man har extrema tankar om andra raser och faktiskt gett som mod att visa det mot dom, eller att han gasade ihjäl folk bara för att dom trodde på annat än vad han gjorde och att för dom hade mörkt hår/ mörka ögon, nej man tänker på hästarna xD

jag älskar dig din tönt<3

AKTA DIG FÖR DET ROSA BLOCKET!

2010-02-03 @ 20:04:46
URL: http://linablanco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0