Gårdagens...

... Ew och naw får komma idag istället, hann inte igår :(

Ew:et går till Henriks dryga kommenter som totalt förstörde min dag. Tyck att jag överreagerar, i couldnt care less !
Snubben sitter ich babblar om någon brud som han blev dissad ev eller whatever, då säger jag något i stil med

"Men hon har tungpiercing... HITTA HENNE !"
"Well.. Her body is awesome, but the face is like... mjääh"
"Hahah ok.."
"Just like you ! :D"



Naw:et !

Gårdagens naw går till min älskade pojkväns kommentar som lyckades få mig på bättre humör...
Skulle gå hem från skolan eftersom att jag mådde piss, när jag försöker ställa mig upp så får jag ont i svanskotan och min väska va tung. Allt

Kommentarer
Postat av: C

alltså du lär ju få höra det här några gånger... men henrik har så jävla fel så han fattar det inte ens själv. han duger bara till att sitta och hålla med gun på lektionerna, eeeeuw ?

puss lollo, du är jättefin<3

2010-02-02 @ 21:54:07
URL: http://stallsotinge.blogg.se/
Postat av: vera

han verkar ju totalt mongolid. ärligt, ditt ansikte är det vackraste av dem alla. ser han inte det så är det bara för att din kropp är så awesome så att han glömmer kolla. jävla pervoäckel han är, har lust att slå honom.



<3

2010-02-03 @ 07:27:41
URL: http://dontevenask.blogg.se/
Postat av: Snoppn

Snoppn håller med damerna

Vilken kommentar? :O JAg minns inte ens själv xD

2010-02-03 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0