Pics !

Hittade lite bilder på mammas data, tänkte bjuda på dom !
B I L D B O M B


Jag och jättesöta Lina som konfirmander ! Alltid skrattandes, notera att vi håller hand... <3


Jag ser helt skitrolig ut och Lina bah "OOOH, FIN BLOMMA :D"


Asså jag måste säga det... vi är SÅ söta tillsammans :)


Asg, min blick ! Vem försöker jag förföra egentligen ?


Skitsöta konfirmander... och en ros.


Ful flicka med utväxt, världens gulligaste präst, underbaraste Lina


Coola konfirmander ! :D


Timmy, älskade bror, i ny kostym och en liten fjortis... (Gammal bild)


*beundrande blick*


Hahahah, jag bara 'ploppar' upp där nere i hörnet !


Asså det där är bara pinsamt, att jag pallade...
Som ni ser så har jag haft mindre 'ljusa' tider !


På olivlundarna i spanien på Yada förra året.. Fan va jag saknar det !


Hahah charmigt... Skitgullig häst, tyvärr så var ägaren aldrig där så den stod
där inne i boxen hela tiden, blev aldrig riden och fick inte gå ut :(


Åsneritt i spanien ! Hahaha, typiskt mig att vilja göra nåt sånt xD

PUSS

Kommentarer
Postat av: C

hahaha åsneritt!! :DDDD <3

2010-02-01 @ 16:26:55
URL: http://stallsotinge.blogg.se/
Postat av: Ebba

OMG hanna du kollar på timmy som du va kåt på honom, LÅT BLI MIN POJKVÄN! :@

2010-02-01 @ 20:47:35
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0