Tattoos that I want...

1. Ett litet svart hjärta :
Skulle symbolisera Josef, dessutom är det snyggt

2." Consider this as a gift as you taste him on your lips
And he's making you scream with his hands on your hips
I hope he's leaving you empty baby this is just a fix
For such a simple little whore
And your name remains the same
All that has changed is this pretty face
So pull the trigger
It never gets closer
You want to start over
But never start over"

Så jävla underbart citat, jag älskar det.
Vill ha det på revbenen

3. Svart hjärta med "Jennie Leijon" skrivit i det
Jennie är min bästa vän genom tiderna, vill ha henne med mig hela tiden.
Vart jag än går vill jag ha henne i nacken,
"she got my back"

4. En stjärna
Jag och mamma ska fixa likadana när jag fyller arton

PUSS !

 


Kommentarer
Postat av: C

ett, tatuera aldrig in någons namn om denne någon inte är bunden till dig via BLOD, dvs. föräldrar eller barn.. för det andra, citat har man favoriter hela tiden, kommer garanterat bytas ut när du blir äldre. tre, att ha nånting på magen är osmart eftersom att man blir tjock, smal, tjock, smal (det går oftast i vågor). blir du graavid dessutom blir det man haft på magen jättefult efteråt.

den enda jag "godkänner" är stjärnan, nr 4. det skulle vara jättefint.

och du, tänk över allting tills du är 18 eller 20. och gör det då.. :P

2010-02-05 @ 15:50:13
URL: http://stallsotinge.blogg.se/
Postat av: Sanna

SVAR

haha, jo, min humor är nog likadan ^^

Tack så mycket:)

gillar din blogg med!

2010-02-05 @ 16:42:51
URL: http://ffface.blogg.se/
Postat av: Linn den bästa!

fin blogg!:)

2010-02-06 @ 17:25:58
URL: http://linnbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0