Yeah you got me

Om en timme ska jag:
Sova som en stock
Ge mig sängen btw


Om en dag ska jag:
Klippa mig, är fett pepp !

Hejdå hår....


Om en vecka ska jag:
Inte ha ångrat mig...
*hoppas att det inte blir jättekort*

(Kunde inte låta bli att ta bilden där jag ser helt drogad ut)



Om en månad ska jag:
Åka till frankrike med bästa vännen Lina,
kommer ha det så underbart i fem dagar !



Om ett år ska jag:
Se tillbaka på det här året och vara stolt.
Alltså - motsatsen mot sättet jag ser 2009


PUSS !
/ Eran trötta bloggerska

Kommentarer
Postat av: vera

jag vill att du ska:

ge mig ditt utseende.

kalla mig frost.



vadå, korta listor är också listor! <3

2010-02-08 @ 19:32:23
URL: http://dontevenask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0