Aj aj

Det finns en grej som stör mig extremt...

Min lillfingernagel tycker inte alls om mig.
Den kan inte ens gå av som en normal nagel utan nejdå, den ska plåga mig.
Den har typ spruickt eller hur man ska säga och 'sprickan' går så pass långt in att det gör ont. Skulle jag försöka bryta av den skulle jag dö...

AJ !




Nu byter jag samtalsämne :)
Här är från senaste gången jag va ute och shoppa, slösa pengar, såg bio...
Allt det där. Fyfan, ska ut snart igen känner jag.
Måste röra på mig och köpa lite nya grejer.
Fler örhängen, nya byxor, lite baslinnen och sen ska jag se till att köpa på impuls.

armbandet på bilden blev mitt så, jag älskar det verkligen.
Tycker att det är jävla snyggt, köpte det typ på åhlens tror jag för runt 80...
Om jag minns rätt alltså !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0