alicia keys - If I ain't got you

Någon kommenterade och frågade vad det här va för något, tänkte svara lite snabbt


Den stora blåa är en rakgel som inte löddrar vilket gör att man ser bättre och det blir lättare att komma åt och att inte skära sönder sig. Den ska dessutom hjälpa till med att hålla de 'röda prickarna' borta.
Jag har inga så jepp, den funkar.

 

 


Den lilla gråa ska på efter för att kyla ner typ... Är inte helt 100 på vad den gör egentligen, blev tipsad om den så jag bara köpte. Men den är skön att slänga på efter faktiskt om man inte har lyckats skära sig, då svider det och det är ju inte så trevligt !

Men iaf, bra grejer som jag rekommenderar.

Puss



Kommentarer
Postat av: Snoppn

Fett nice:O Jag måste ta en närmare titt nästa gång xD

2010-01-25 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0