Back home

Har kommit hem nu igen, fått min medicin och allt ! Kommer kunna gå till skolan imorgon vilket känns typ... mjäh.Det negativa med medicinen är inte att den ska tas tre gånger om dagen utan att den ska tas med frukost, lunch och middag. Jag äter oftast inte alla, speciellt inte nu. Ibland äter jag som en gris och ibland äter jag inget alls, det går i vågor. Så mm... fis på det.

Eftersom att jag inte pluggar i skolan idag så känner jag att jag öndå vill göra nåt med dagen så efter att jag har smaskat i mig lite firre (slurp) så ska jag duscha, ha hårinpacking i 20 minuter, springa omkring och låta lite och städa. Jag hatar att städa men det behövs, skönt att kunna hjälpa min älskade mamma ibland :)

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0