Blubb

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Haha jaha (a) Kom ihåg att du ska av på sthlm södra och inte tc !<3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Mr. Frost

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Du kan komma nu (a)<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Perfa ! (Haha) Kalla min frost. <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ernst ocg Frost är samma knappar !!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Yey ! :D<3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja, e på södra nu *Tittar mysteriskt ut över spåret*<3

8. Vad vill du höra mest av allt?
Av ?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Gå till mitten

10. Din romantiska replik?
Haha ja jag kan göra det men jag låter ju som en 12åring ;)<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
*blickar dramatiskt ut över fjärran*

Kommentarer
Postat av: vera

Jag gillar att alla förutom 2 är från mig :D <3

2010-01-27 @ 20:58:38
URL: http://dontevenask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0