Drop dead gorgeous - Marietta

Chacha snyggingar!

Det är inte Lollo som skriver, bra va? :D Ni är säkert jättetrötta på henne vid det här laget.. Haha, skojja!
Det är faktiskt Carro som skriver, tryck HÄR eller på mitt namn för att komma till min blogg. Hmm.. Just nu gör vi inte så mycket, äter godis och leker 2girls1cup. Eller inte. Men jag känner mig inte så seriös, haha. MMMMM, CIDER <3<3<3<3 Hahaha, älska cider. Så himla gott. Men nu ska vi ta lite bilder, ni får dem i ett senare inlägg.

Kyss & smek!

Kommentarer
Postat av: C

HALLÅÅÅ LOLLO LADDA UPP BILDERNA DÅ, JAG HAR FAKTISKT LOVAT NÄSTAN x) <3

2010-01-17 @ 22:22:04
URL: http://stallsotinge.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom e sköna och i miss uu!!

2010-01-19 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0