Första inlägget !

Hejsan randoms !

Det här är min andra blogg i ordningen, den första har jag precis avslutat pga att den blev för personlig, emo och allmänt tråkig. Dessutom orkade jag aldrig uppdatera den eftersom att jag oftast inte hade något intressant att skriva om...


Hannalouise heter jag, extremt vackert - i know.
Hemma och i stallet så kallas jag Hanna och i skolan så äre Lollo som gäller. Har i hela mitt liv trott att louise var mitt mellannamn men nejnej, tydligen inte. Blev överlycklig eftersom att Louise är så mycket finare än Hanna som för informationens skull låter mer som ett epilepsianfall än ett namn. Lite svårt att vänja av familj och barndomsvänner dock men jaja, jag reagerar ju på allt så.

Jag flyttade hit för ett halvår sen ungefär men känns fortfarande som om det vore igår, saknar verkligen min gamla skola och alla vännerna. Mitt liv har varit väldigt struligt kan man väl säga, skyddad identitet sen barnsben och när den väl tas bort så kommer ny drama som ser till att den kommer tillbaka... Och tvingar en att flytta.

'Lipsticklullabies' kommer att handla om lite allt möjligt, det jag har lust med lixom. Men inget "OMG, här har ni alla min känslor om absolut ingenting" haha, sånt orkar jag inte längre ! Väldigt mycket girlpower antar jag, tips om smått och gott, lite hästar här och där, dampanfall på saker jag irriterar mig på mm !

Tjoho för idag då antar jag !
Ska försöka uppdatera och ta denna blogg seriöst, iaf seriösare än min gamla :)
Puss och godnatt, hörs imorgon.

BTW SÅ ÄR DESIGNEN HELT FUCKED UP FÖR TILLFÄLLET, SKA FIXAS

Kommentarer
Postat av: elias

siiiickness!

2010-01-11 @ 08:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0