Frust och pust

Dagen i punktform !

  • Halvdrömde pörriga saker
  • Blev smått irriterad över att bli väckt från min pörr
  • Hoppade upp ur sängen, trött och hyper (jag är udda)
  • Drog till stallet och red Leo
  • Kom hem och städade rummet så gott jag kunde
  • Blev överlycklig när Carro kom hit
  • Flummade med Carro
  • Sminkade mig helt skadat med Carro
  • Tog blider när jag var sminkad som ett mähä med Carro
  • Pratade skojjiga saker med Carro
  • Följde Carro till bussen och tog ännu mer bilder
  • Pratade i telefon med Guldlock
  • Saknade Josef
  • Försökte ladda in bilderna på mig och Carro
  • Dampade för att det inte funkade
  • Försökte igen och började frusta som en gladiotor med nackspärr när det inte funkade
  • Saknade Carro
  • Saknade Josef igen
  • Planerade att hoppa på Josef imorgon



    Nu så typ dör jag, datan vill inte som jag vill och mamma säger att jag måste sova...
    Hon har rätt så ja, godnatt på er !

    PUSS !

Kommentarer
Postat av: Master of Misstolk

Läste "Drog till stallet och red Leo". Dog av garv.

2010-01-17 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0