Guldlock fick en pöss !

Jag och Josef måste ha ett ganska udda förhållande...
Eller iaf vara väldigt udda personer som bara passar lixom.
Ska berätta om tre lite halvrondom grejer som hänt för inte så länge sen !


1. Senaste gången Jennie va här så saknade hon sin kille och jag och Josef höll på som vanligt lixom, efter ett tag tyckte jag synd om henne så jag bah "Josef... gå och pussa på na' !" och då gjorde han det och jag bara skratta lite... I love the guy, hon är min bästavän... Varför inte dela me sig lite ?

2. I fredags så går jag och Josef ute på skolgåren och brud som går förbi, Josef säger hej och låter skitglad. Som svar så säger hon "hej." och kollar ner i marken. Efter det så sa han att hon va dissig av sig och man typ måste 'fånga' henne. Vi går tysta bredvid varandra i några sekunder och sen inser båda hur kul det lät och 'fångar' varandra - totalt random. Sen gick vi och skratta åt det i några minuter... FATTA ATT JAG ÄLSKAR DEN HÄR SNUBBEN ?!?!

3. Vi va hemma hos guldlock en stund idag och kolla på en film, jag kände mig lite random så jag hoppa in under hans säng. När jag legat där en stund och kravlat mig ut igen så säger Josef från ingenstans "Ge Rasmus en puss !". (rasmus är då guldlock) Och jag vänder mig till Guldlock och säger "Skaru ha en då ?!" och han typ "Aah men visst" och sen så fick han en... Och Josef skratta.

Awesome våran humor är alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0