Ja juste... dagen !

Glömde totalt bort (a)

Vaknade för ungefär en halvtimme sen av att mamma ringde och skrämde skitet ur mig, har paramores thats what you get som ringsignal. Dom som har hört den fattar nog varför jag som sov helt lugnt hoppade till när telefonen helt plötsligt ringer med mer intensitet än en galen tjur.

Hon har bokat tid hos en läkare och jag måste snart klä på mig och se till att jag får något i magen.
Även fast jag inte vill. Blubb vad jag inte tycker om att äta just nu..

Det som gjorde min morgon awesome var att jag vaknade bredvid min underbara vovve som bara är MIN och ingen annans... Han är en cockerpoo på sju år och jajajaja, jag vet. ingen bryr sig om fakta så ni får två bilder istället :)






Alla älskar min hund :)
Oklippt är han en teddybjörn men jag måste erkänna att när han är helt nyklippt så ser han ut som en förvuxen råtta... Haha, men aja !

Han ger mig glädje iaf och ja alla bryr sig

Nu kommer mamma, puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0