Lil Rain - Adore You

Postat av: Tubbe

1an eller 3an.. båda va jävligt schnyggt ;)
Svar : Ettan blir ju typ som trean om man plattar, skiter i tupering och slänger in ett band (y)

Postat av: bella

mjo ettan var ju fin, men det håret såg så väääligt tunt ut, du kan ju ha så fast en anings tjockare?:)
Svar : Mjo, du har rätt... Funderade faktiskt på det :D

 

Ettan är nog den som ligger mig närmast hjärtat men är fortfarande inte helt 100... Fortsätt komma med kommentarer så väljer jag sen :O

Btw så är låten tillägnad Plosef min ! ( Och Vera jag vet att det är eran låt, förlåt men jag älskar den )

PUSS


Kommentarer
Postat av: lina

asså ettan var assnygg men då måste du orka fixa det varje morgon annars kommer det bli cpfult :(

2010-01-19 @ 18:27:16
Postat av: Tubbe

Wihi min kommentar publicerades, I'm moving up in the world :D

2010-01-20 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0