Mayday Parade - Black Cat

Låtar som rubriker tycker jag känns helt rätt för mig ! Musik är en stor del av mitt liv och antagligen många andas också, därför kommer jag börja ha det såhär eftersom att låttips oftast aldrig är fel. Och jag har väldigt blandad musiksmak så haha, va beredda på att chockas ibland.

Nu har jag börjat städa iaf, är inte klar men har gjort mer på en kvart än vad jag brukar göra på flera timmar när jag "städar". Ibland får man bara lusten lixom och som sagt, det behövdes. Nu kan man se både skrivbord och golv... Framsteg !


Känner mig cruel, skulle följt med en kompis till um men kunde inte. Ska ju till stallet med mamma ikväll så det sket sig. Hatar när man bestämmer något med någon och sen inte kan, känner mig så jävla taskig. Oavsett om jag tycker om personen i fråga eller inte, hatar ju att vara på andra sidan av telefonluren när man avbokar så...

Och det är btw något jag försöker göra - behandla andra så som du själv vill bli behandlad och inte så som dom behandlar dig.

TRUDILUTT
HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0