Update !

Ursäkta för dålig uppdatering, det va dumt av mig :(

Torsdag: Underbara Lina kom till min skola till öppet hus ! Det va btw fett chill, alla andra i min klass sålde kakor i matsalen medans jag satt i musiksalen och sjöng ! Dock så var min röst helt hes och äcklig (men Marty tyckte att det va bra ändå :O) och jag fick värsta rycket. Jag hatar att sjunga efter Lina, det är som att slänga upp en styckad kyckling efter Christina Aguilera ! Haha iaf, fick fetaste emorycket och grät typ hela kvällen. Sen drog jag till min underbara älskling och sov där :)

Fredag:
Vaknade bredvid min bebu och sov bort halva dagen typ... Skitskönt ! Sen drog jag hem, gick ut med hundarna, åkte till stallet och efter det så hämtade vi upp Marty ! Nu sitter vi här och flummar runt på internet.


Snart blir det film, godis, popcorn och sodastreamad cola för våran del !
Imorgon ska jag träffa Vera och shoppa med henne, vet inte vart jag sover.
Spenderar nog största delen av söndagen med henne och sen träffar jag Plosef på söndag kväll.
Helt awesome ! :D

Långt inlägg... förlåt.

Bjuder på en gammal bild på mig och the Lina, som ser väldigt rolig ut i bakrunden...
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0