Asså nej, nu är jag trött på det här

Jag har blivit bortskämd hela mitt liv, yes.
Är pappa hemma gör jag fortfarande inte min frukost själv.
Jag har alltid velat vara snäll tillbaka för jag menar... det är ju så det funkar, eller ?
Man är snäll mot sin familj, respekt hit och dit. Men en familj ska inte vara fejk heller.
men ska inte behöva vara "artig" mot sin familj på det sättet.
Man ska va sig själv och sanningen är inte alltid vacker.

jag följde med hit för att vara snäll. Jag ville inte men jag sa inte nej.
Iofs va det inegn jävel som frågade heller men ah, det brukar det inte va.
Det är så det funkar inom familjen tänkte jag, jag måste.
Men andra i min ålder kan säga nej.

Då kan jag oxå det.
Jag är 15, jag vet själv.
När jag kommer hem ska jag tona håret.
RÖTT, för att jag vill det.
Inte för att jag får.
fnys.

Kommentarer
Postat av: cao

rött. JA

2010-07-25 @ 17:23:43
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0