Skåne !

Wiho, nu va man här så i lägenheten i falsterbo.
Har suttit i bilen hela dagen och dött av tristess oräknerliga gånger.
(gav upp räkningen efter 4 och en halv gång)

Vi kom fram vid typ.. åtta ? Handlade, bar upp väskorna och tog ett dopp vid halv tio.
Vattnet va varmt, vi simmade ut till andra revet jag och pappa i månskenet.
Den här resan hade varit underbar om...

1. Jag fått med mig min pojkvän
2. Jag fått ta med mig min hund
3. Jag sluppit träna


Haha, pappa har fått nyttighetsfeber och kommer tvinga mig springa och styrketräna. ew.

PUSS ! <3

Kommentarer
Postat av: cao

tack. jag hoppas att jag är värd det förtroendet.. men satsa stenhårt, det tänker jag. <3

2010-07-20 @ 06:47:38
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0