Spice girls och bananskal jag hatar rubriker

R A N D O M S A K E R O M M I G

- Jag tänker och drömmer på engelska
- Jag är kreativ. Som fan.
- Jag älskar ämnet samhälle
- Jag har ridit i snart sex år
- Jag hatar matte mer än allt annat
- Jag har stark fågelfobi och går omvägar för att slippa skräcken på vingar
- Just nu lyssnar jag på cool rider från grease två and i love it
- Jag kan alla repliker i favorit filmen "mean girls"
- Efter mg kommer 300 och green street huligans
- Min familj har sammanlagt fyra hundar
- Själv har jag cockerpoo som heter Pontiac
- Ibland sover jag med strumpor. Bara.
- Jag vill vara så långt ifrån normer man bara kan komma
- Folk tror att jag är manodepressiv
- Jag älskar att rapa <3

Såg mina friends göra listor, jag ville oxå vara cool (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0