underbar dag

Det finns en sak som jag verkligen vill ge tummen upp åt... Det är alltid lika härligt när man har två kompisar som är HELT OLIKA och när man träffar båda samtidigt så klickar dom bara och man kan ha kul alla tre. Drog med mig en tönt (moi), en nörd (Lina) och en... öhm.. Tony (Tony) och det gick fan :D


(vi skrattar fint. nej.)


gilla min pose. kanske inte.
Gilla min bikini. Helt klart !


Och sen kommer Tony med sina hundvalpsögon och bara är assnygg 24.
irriterande nästan, tokig pojke det där
tönt och nörd likes it

Vi drog och badade, Tony dödade mig och Lina i bilen när han började hoppa runt med världens största leende till basen. Asså seriöst,
min mage gjorde så jävla ont.

Kommentarer
Postat av: cao

hahahahahaha alltså nej. han. ser. inte. bra. ut. XD

2010-07-13 @ 16:32:11
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0