Bildbomb - Pier pressure - del 1

UNDERBART I GBG !

tog fem minuter innan bordet va bombaderat med saker - VI ÄR TJEJER


Jag tycker att Bine va söt i våran stora säng som btw va överskön,
somna på två sekunder


Såhär snygg va jag, körde på orange ögonskugga, dagen till ära


vi lyckades på något sätt hamna vid toaletterna ganska ofta...
men jag va cool där med :D


Här har vi då våran crew
Sabine, Moi, Mikaela och Rebecka


Ska uppdatera ordentligt imorgon har jag bestämt, bildbomber all over
puss så länge









Kommentarer
Postat av: Sabine

Jättefina bilder! Gör det något om jag tar några och lägger on på fb?? :P <3

2010-06-30 @ 19:16:31
Postat av: cao

sv: jag tänkte faktiskt va trevlig, hade skrivit typ "VÄRLDENSFEGIS124" men tog bort det. bara för din skull... och ja, vi har ett avtal. TVÅ hopp <3

2010-07-01 @ 18:24:28
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0