Asså suck...

 

Seriöst, jag kan inte göra annat än att sucka. WOW dessie, du gör en "rolig" min. Herregud va du bjuder på dig själv ! Och nej ditt mvg-barn, jag trodde verkligen inte att du kunde skrynkla ihop hela ditt ansiktet. Jag är mäkta imponerad. Du borde få hederspris för din modiga och extremt nödvändiga insats i bloggvärlden som den mest orginella bloggerskan ever. Du bjuder på dig själv va ? Är det inte lite ansträngande att bjuda på en personlighet som inte finns ?

Nu blev jag fan irriterad haha, va onödigt x)
Puss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: den röda blondinen

det är bara dina störda ansiktsutryck som förtjänar o filmas <3

2010-03-08 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0