om resan :]

Fick massa frågor om resan till frankrike så tänkte svara på dom !

Vad kostar det att åka till Frankrike?
Vi köpte inte biljetter till frankrike utan till Italien, därifrån körde vi.
Det kostade typ 250 kr tror jag !


Vart bor ni?
Vi bodde i en lägenhet utanför nice

Snackar du engelska eller franska?
Mest engelska, dom kan ju inte direkt engelska i frankrike.
Har läst franska förut så lite grann kunde jag prata iaf :)


Varför just Frankrike?
Min kompis mammas sambo har en lägenhet där, som sagt. Min kompis frågade mig om jag ville följa med och vem säger nej till det ? Frankrike är ett väldigt vackert land och det finns alltid någonting att göra,
bästa resan jag någonsin åkt på.


Vad åkte ni med för bolag?
Ryan air tror jag att det hette

Hoppas det dög ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0