Sol,värme och baugetter

Tjafan !
Frankrike är helt underbart, jag har det verkligen sjukt skönt just nu.
Igår hade jag och Lina världens bästa dag, vi drog in till en marknad i Italien (aka landet där alla ord slutar på bokstaven "o"?) och köpte massa smått och gott :)

Hon köpte : En skitsnygg leopardmönstrad klänning, glasögon, skor och trosor.
Jag köpte : En extremt asfin väska, en skjortklänning och tre st trosor varav två va fail !
När jag kommer hem kommer ni få fetaste bildbomben hitills, vi kör ju oxå med turistbilder men på ett lite speciellt sätt. Skratt utlovas ! Nu ska jag dra, snart utgång :)

Au revoir !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabah! :D



Nu kommer lite smått o gott med frågor! D:



Vad kostar det att åka till Frankrike? Vart bor ni? Snackar du engelska eller franska? Varför just Frankrike? Vad åkte ni med för bolag?

HAH, nu tog det lite slut.. Men.. Kommer med mera frågor sen!! Lovar! <33



hoppas att du svarar

2010-03-22 @ 11:25:19
Postat av: Ebba

Men lilla hanna panna.. du och baugetter funkar väl inte så bra ihop? tänk bara på micron. HAAH och du tycker jag är blond :D

2010-03-23 @ 14:10:19
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0