Visste du..?

att jag vill - Ha en vackrare röst så att jag slutar skämma ut mig.
att min senaste kyss - var helt underbar, tack Josef :]
att jag lyssnar mest på - Mig själv pga nedanstående
att jag pratar - oavbrutet, konstant och hysteriskt
att jag inte gillar -fläsk... på mäniskor... ew.
att min första riktiga kyss - Inte är ångrad :D
att kärlek är - Bra med rätt person, omständigheter och awesomeness.
att jag gillar att - Rulla runt på marken, slå folk med skedar och låta.
att jag alltid kommer att - Vara "speciell"
att jag är hemligt förälskad i - Min karunkel (googla)
att sist jag grät var - För att Vera grät
att min mobiltelefon är - min. Den som rör den dör. bokstavligt.
att när jag vaknar på morgonen - Tittar jag mig förvirrat omkring efter Josef eller hunden
att innan jag går och lägger mig - Saknar jag josef, min älskling <3
att idag har jag - Levt på en kost bestående av kärleksmums. Endast.
att jag just nu tänker på - Att min blogg måste vara tråkig
att i kväll ska jag - Gömma ansiktet i min vovves päls och somna
att i morgon kommer jag - Förakta att Josef  tänker gymma istället för att vara med mig !
att jag hoppas - Att jag kommer på en ursäkt till att inte vara med i showen
att jag verkligen vill - Ligga och lyssna på Josefs hjärtslag just nu... inte sen, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0