Agg.

Idag blev jag så sjukt argargargarg. Men jag orkar inte ens berätta.
Säger bara lärare. Det borde duga.


Imorgon börjar jag iaf 8:40 och slutar 15:50, ni får gärna tycka synd om mig. Vi har dessutom APU vilket betyder att jag och Maja måste lyda alla dessa eshgieht och göra massa tråkigt piss. Typ skotta, som idag. Eller som Linus sa "skyffla vit substans" HAHAH, asså jag dog åt det smset.

Morgondagen blir alltså icke underhållande. Jag kommer behöva smssällskap,
alla med comviq kan känna sig välkommna att bomba.



Kommentarer
Postat av: Ebba

Gör som jag. Va så otroligt dålig att läraren inte orkar förklara allt för dej som om du vore en efterbliven klubba. Du blir garanterad hemskickad en timme innan du ska sluta. Awesome.

2010-11-30 @ 05:23:27
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: cao

HAHAHAHAHA skyffla vit substans <3<3<3

2010-11-30 @ 07:28:59
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0