Asså fjortisbloggare, ge upp nu.

Hahah men kom igen, kan dom inte bara sluta ?

först gällde kriget vem som kunde provocera mest, vara mest ego och sen låtsas som ingen9ting. Nu har de på något sätt vänt och alla ska vara ärligast, mest mänsklig och mognast. Det irriterar mig lite (nej, egentligen inte för jag bryr mig inte. Men jag låtsas att min åsikt är viktig.) Kan dom inte hålla sig till det dom gör ? 

Stryk det där. Det är iofs roligt att dom tror skitmycket om sig själva. Kör hårt.
Make my day 

Kommentarer
Postat av: Desireé

det är faktist inte mitt fel att ingen tycker om os när vi är oss själva!!!! JAG BLIR LESSEN :(

jag kan inte stava för jag går inte i skolan så jag stavas oss som os (egentligen skrev jag fel och orka inte ändra. men det hade gått fortare att bara ändra än att skriva allt det här. fan då..)

2010-11-19 @ 23:56:08
URL: http://desireenilsson.se
Postat av: Felicia

Förlåt så jävla mycket då. :R

2010-11-22 @ 22:23:55
URL: http://leiijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0