En gång till

- All time low
Jag har saknat det bandet så sjukt mycket

 

- Julaftons alla dofter
Det där lät lame man älskar hur det kan lukta lussebullar, glögg eller gröt bara sådär.
Doften av snö gör mig galen. Snö luktar. Ja.


- uttrycket yesbox
Se ovan. Hahaha, men seriöst. Det gör ett vanligt "ja" så mycket roligare.


- Facebookalbum med fula namn
"gammalt/nytt" Vad ville du med det då ?
Idiot, sluta vara onödig.


- Söta tjejiga tjejer
Bara jag som kollade på greys anatomy ikväll ?
Bara jag som ville döda den söta tjejen som blev glad när de vann ?
Jag kan inte göra sådär. Spritta av glädje och va söt samtidigt.
Avlid, idiot.

 

- Damer med barnvagnar
Iaf vid övergångsställen.
Dom tenderar att trycka ut barnvagnen i vägen när det flyger förbi bilar.
Fatta vad som skulle kunna hända med den stackars bilen ?
Om jag av en bil skulle jag inte vilja ha barn på mig.

 

HAHAHAH, jag är så rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0