Smaski

Nu ska jag ta mig en kopp te och lite glass, bara för att jag kan. Dessutom har jag gått i nästan två timmar utan att jag behövde det. OCH jag tvingades gå upp tidigt för att Josef skulle på en ful mässa. Jag vet att det va ful. VADÅ VARFÖR ?! För att jag säger det kanske, jiddra inte.

Så för att sammanfatta så förtjänar jag glass och te för jag är en bra flickvän som kan.. öhm... gå.



Egentligen förtjänar jag att få skrutta runt på den här.
Men nej. Det fick jag inte. Så nöjer mig med glass.

Kommentarer
Postat av: cao

jag vet inte, nån pokémon som inte kan prata kanske.. HAHAHAH

2010-11-06 @ 17:10:31
URL: http://caowz.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vilken mässa då? : O

2010-11-06 @ 17:17:48
Postat av: Anonym

kan inte du visa ett klipp där du sjunger? när du är frisk :) vore skitkul!

2010-11-07 @ 19:41:13
Postat av: cao

jag har alltid haft fylliga läppar :( fast när jag har munnen lite lite lite lite öppen syns det lixom bättre (a) <3

2010-11-07 @ 22:02:54
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0