Varför jag saknar sommaren just nu

- Jag vill kunna vara ute på kvällarna utan jacka
- Jag vill kunna bada. När som helst. Vart som helst.
- Jag vill kunna gå och lägga mig på morgonen
- Alla blir så jävla glada på sommaren, smiles all over
- Jag vill lära känna nya människor
- Jag vill vara sprattlig. Behövs värme.
- Jag vill bli brun som en bajskorv
-Jag vill umgås med dom jag älskar, utan tidsgräns
- Jag vill va ung och faktiskt leva

Jag vill inte dö i kyla
Jag vill inte ha läxor eller prov
Jag vill inte va med folk jag inte gillar

penis.


Kommentarer
Postat av: rebecca

JAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAH JAG OCKSÅ. JAG KRÄKS PÅ DEHÄR. JAG LIGGER UNDER TÄCKET OCH FRYSER IHJÄL.

2010-11-23 @ 18:45:03
URL: http://fakkingshit.blogg.se/
Postat av: cao

nu vill inte jag komma och förstöra här, men kan man inte lära känna människor på vintern..? HAHA

i övrigt håller jag med dig, fast jag tkr snö är rätt mysigt och det är ännu mysigare när det snöar hur mkt som helst ute och man ligger inne och myser med någon... hihi. men skolan kan ta sig

2010-11-25 @ 23:33:44
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0