Fosfor är faktiskt ett fagert ord

- Serien Spartacus blood and sand
Har ni inte sett den så se den


- Höstlov <3
Inga kommentarer behövs antar jag

 

- Föräldrar som köper gurka till en
Pappa gorde min dag :D

 

- Ordet "fosfor"
Det är fint och ska hädanefter övernvändas


- Malplacerad galla
Lämna min hals ifred, jag vill inte spy upp dig !


- Chockladglass
Halsont blir bättre av glass, okej. Men jag rör inte chokladglass.
NEJ NEJ NEJ ÄCKEL GÅ HÄRIFRÅN


- Mobil utan batterier
Fan, dö.



Kommentarer
Postat av: cao

höstlov är ju underbart, om man inte heter caroline och har typ mer skolarbete än man har i vanliga fall................

2010-11-01 @ 00:05:58
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0