Lite emo sådär



Jag saknar dig och har gjort det ett tag nu.
Men det spelar väl ingen roll antar jag, din kyla gjorde det ganska tydligt.
Nu sitter du och skämtar bort det hela och jag?
Jag är för rädd för att göra det seriöst igen.

Du har varit så trygg, så varm...
Nu vill du inte mer och du säger att det är för mitt eget bästa.
Du gör mig ännu mer ensam och detta för att jag ska fortsätta vara lycklig.
Det fungerar inte så vännen, jag saknar ju dina händer

Att glida runt med hög musik dunkandes i hela bilen
Prata om allt och ingenting och veta att du lyssnar
Du har redan sett, redan gjort och redan insett
Det var därför jag kunde lyssna på det du sa
Ta åt mig av dina komplimanger och bli så mycket mer


Så mycket mer än lilla tråkiga jag
Flickan med för lockigt hår och stora ögon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0