På tal om talet. (och dåliga skämt)

Underbar låt som jag av någon anledning tycker passar in


Okej, vi ska hålla tal på svenskan i skolan. Ämne är valfritt, inom området "drömmar och passioner". Dock fick vi hoppa utanför om vi kände för det, vilket jag kanske gör lite granna. Jag tänker prata i några minuter om hur fel hela systemet är, varför det är omöjligt med en klass utan några som helst problem.

Det finns alltid något i världen av ingenting.

Jag är så himla peppad, kommer dra in religon i det hela.
Ska även se till att säga "knulla" så mycket jag bara kan.
Våran svenskalärare sa att vi fick det, jag är lite kär i honom <3

 


Kommentarer
Postat av: Mel

Alltså, åh, den här låten <3



Jag vet inte alls vad jag ska prata om. :c

2010-10-19 @ 16:07:03
URL: http://www.proppikroppen.blogspot.com
Postat av: cao

spela in ditt tal din apa!

2010-10-22 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0