Tjenixen

- Ett ordentligt stoneface
Cracks me up everytime. En tjej i min klass sitter lixom och stirrar på folk. Bara för att.

- Det faktum att jag skriker på typ alla utan att dom reagerar
Typ som idag på matten, "räknade" och min lärare kommer och fram och frågar hur det går. Jag skriker att jag håller på, hans reaktion ? Han gick.

 

- Våran skolmat
Tacos idag med skitgod guacamole, behöver jag säga mer ?

 

- Distansen mellan mig och min halsduk
Lånade ut den till Elin som... som... glömde ge tillbaka den :(

 

- Människor som spelar dumma när de egentligen har en hjärna
Jag blir så trött. Om du kan så kan du, det behöver inte vara mer än då. Bitches.


-BH
Jag hatar denna dumma uppfinning. Finns inte i rätt storlekar och dessutom slåss dom.


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha tack :)

2010-10-20 @ 16:24:56
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: josef

Jag känner dissen.

2010-10-21 @ 11:58:14
Postat av: cao

fyfan va jag ocskå hatar dumma människor. som gör det bara för själva bimbogrejen. NEJ, det är inte gulligt. NEJ, det är inte sexigt. ÅÅÅAETSPUHW

2010-10-22 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0