Utspelad.

Jag har världens snällaste mamma. Jag är sjuk, därför får jag följa med henne till handen. Där köper hon en klänning till nyår, två hela flaskor Cola, mascara och benvärmare till mig. Ändå grät jag när jag kom hem.

Vi snackade om stallet, om Atina och vad som hände. Hur jag skulle hjälpa till som medryttare när ägaren åkte bort, pengarna räckte inte till för att "äga" henne medan ägaren var borta. Ifall hon skulle behöva åka till vetrinären och så då alltså. Men medryttare skulle jag få vara, gratis. Dessutom skulle jag hjälpa till om de andra inte kunde, gratis.

Men nej, när alla pappren var skrivna så bestämde de att jag skulle få hjälpa dom någon dag på helgen då de inte kunde... För pengar. Jag ska då alltså betala för att mocka. Men jo visst, tack för den.

Om ni inte ville att jag skulle rida Atina kunde ni sagt det. Istället för att göra såhär. Vuxna människor va ? Ni beter er som dagisbarn. Säger till när alla papper är klara så att vi inte ens kan hoppa tillbaka till orginalplanen. Så jävla lågt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

låter skateboard, longboard, thaiboxning eller musik&bilder intressant, läs min blogg!

freakyfailure.blogspot.com

2010-10-27 @ 18:50:30
URL: http://freakyfailure.blogspot.com
Postat av: Emelie

FUX!

2010-10-28 @ 19:17:21
URL: http://pinkwhind.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag håller med dig gumman. Jävla skitmänniskor.....

2010-11-18 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0