Måste få förklara förre inlägget - varning för bibel

Carro skrev något i stil med att antingen är man attentionwhore eller inte och att man inte kan vara det och klaga över uppmärksamheten. Och sen va det nåt om att jag röker själv.

Tar rökningen först...

Mitt humör är ett helvete, jag blir arg för typ ingenting. Jag får svårt att andas och hela jag skakar. DÅ kan det vara skönt att ta några bloss. Jag röker typ aldrig en hel, det är 4 bloss typ. Jag blir dessutom stressad vädigt lätt, specielt med nya människor. Nu har jag börjat ny skola och försöker fatta hur det fungerar här, det är alltid olika. Vilka kan man prata med utan att bli spottad på, etc. Det gör att jag spänner och stressar upp mig. Åter igen, något bloss för att lugna ner mig. Har aldrig sagt att det luktar gott, det stinker äckel. Just därför försöker jag ta ett tuggummi eller något efter, för att inte förpesta tillvaron för de andra.

Och sen uppmärksamheten.
Det var länge sen jag fick den här typen av uppmärksamhet. Man visar lixom inte så mycket i brorsans tröjor och pojkvännens byxor. När jag skulle hälsa på Josef i hans skola så vill jag såklart vara lite extra fin så blev tights. Ja, man kan väl säga att jag ville ha uppmärksamhet om man vill det. Men... I mina ögon är det skillnad på uppskattande uppmärksamhet såsom blickar eller ett leende, vilket var vad jag sökte, och tungor som hänger kombinerat med äckliga visslingar.

Jag blir besviken på att folk tror att det är fritt fram att bete sig hur svinigt man vill bara för att en tjej vill vara fin. Titta gärna men bli inte överdriven och äcklig. Hope you get my point :D

Kommentarer
Postat av: michaela alm

förstår vad du menar. :(

men visste inte att du rökte,eller tog bloss.. :(

men, det är så hjärtat! älskar dig som tusan!

2010-09-19 @ 19:50:06
URL: http://michaelaalm.blogg.se/
Postat av: Lina

Onödigt att ens kommentera sånt.

Hatar dig min sämsta fiende <3

2010-09-20 @ 13:57:00
URL: http://linablanco.blogg.se/
Postat av: cao

tänk dig irritationen på de där killarna som tittade på dig då. tänk att jag blev irriterad på samma sätt. då provocerar man. ajjt?

förstår nu det du menade om uppmärksamheten. men still, rökningen. vem var det som hoppade & skuttade och bah "lina har cigg, jag ska rööökaa!" typ. och ang. lina, och "onödigt att ens kommentera sånt." DET ska komma från rätt käft..

<3

2010-09-20 @ 15:59:03
URL: http://caowz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0