Saker som irriterar mig just nu

  • Min glass är snart slut
  • Jag vill ladda in bilder men vet inte vart sladden är
  • Jag är fattig för tillfället
  • Min hund stirrar på mig som om han vill nåt
  • Jag insåg precis att det är min glass han vill ha
  • Jag kan inte göra "xD"-gubbar på msn, dom blir alltid svarta
  • Det är ännu mindre kvar av min glass nu
  • Jag är törstig
  • Min glass är slut nu
  • Jag blir törstig av glass, vilken normal människa blir det egentligen ?
  • Jag är inte en normal människa
  • Jag vill ha mer glass

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: TACK GULLET!!! Ja, ja ska fan göra de :D

2010-09-12 @ 22:23:18
URL: http://samiraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0