Godnattsagabyafatkid

Allt började med hunger. Jag gick ned till köket och gjorde en chicken wrap (typ.) men det fanns ett problem. Den var väldigt svåräten. Det flög kyckling och avacado överallt, köket var förstört. Mitt nytvättade ansikte var dränkt i salsa. Mamma gav mig menande blickar. Men oroa er inte, det finns ett lyckligt slut. Jag lyckades äta upp den utan att spilla (så mycket) och jag blev dessutom mätt på den goda maten. Dessutom tuggar jag på stulen choklad och ett glas cola.
Glad chey.




Gilla mitt osminkade happyface.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men hallå, det går ju inte att tugga på ett glas cola. Eller jo det går men jag menar hur gott är det liksom?

2011-01-09 @ 20:43:51
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0