Helgen, update för alla som (inte) bryr sig

Fredag: Drog till farsta med Johanna och Mandis, efter det breakade jag med the dude. Va hemma i några timmar tills klockan blev typ ett, då drog jag ut igen. Johanna dödade mig med dålig humor btw <3 Sov inte hemma, neeeeeeeeeej det gjorde jag inte.

Lördag: Chillade med Johanna typ hela dagen, på kvällen drog vi till Matte och Toffe och hade filmkväll me dom. Såg någon asrandom (och dålig) film om en snubbe i ett fängelse. Sen när det blev mörkt och ja trött så drog jag heeeeeeem till min söta voffe och sov gott.

Idag: Vaknade vid halv två, inte okej. Första gången det händer på månader. Skönt va det iaf. Lyckades ta bort internetikonen från skrivbordet och hittade den ingenstans, tog mig typ en timme eller nåt tills det bara ploppade upp från ingenstans. Ni får skratta åt mig. Nu har jag iaf huvudvärk, det suger för jag måstse städa och fixa massa grejer. Om jag har ork träffar jag säkert Toffe ikväll också, bara för att han är cool.

NU VET NI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0