nope, vi skiter i det.

Fnitter och glitter, ja ja ja. Jag är iaf singel igen, lyckades nästan i en vecka den här gången. WIIIHO, känns ju som att vi va ämnade för varandra. Fast nä. Men jag tänker säga som jag sa till Johanna... (bara för att det va smart sagt)

Visst, hela tanken bakom förhållanden är ologisk och korkad. Men är man dum nog att låta sig själv bli kär, och sen dummare nog att bli tillsammans med någon så får man fan vara smart nog att få det att fungera.

Det gick inte, vi kunde inte. Så då är det lättare att skita i det. Nu har jag skrivit nog om det här så inga frågor, det här är allt jag tänker säga. TO BAD 4 YOU! :@


Kommentarer
Postat av: rebecca

:O

2011-01-29 @ 22:59:58
URL: http://fakkingshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0