plugga



Shit vad jag inte orkar.
Är slut i hela kroppen efter ridningen idag, första lektionen i skolan. Helt sjukt hur galen min häst va. Bad om en flummig häst. (Ja, jag sa faktiskt flummig) Hästen låg i alla kurvor och kutade runt i ridhuset och bah AAA OMFG JAG MÅSTE SPRINGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! och jag typ "..jaha :(" Men lärarna va iaf nöjda, han brukade tydligen inte gå på tygeln någonstans utan bara slänga med huvudet men jag kirrade biffen efter 20 minuter. Så länge vi inte galloperade så gick det lixom xD Alla bryr sig om det här känner jag. Ja.


Kommentarer
Postat av: Den röda blondinen

Kan jag få låna dina strumpor när jag ska plugga?

2011-01-17 @ 20:47:15
Postat av: Ebba

HAHAHHAHAHHA pontiac på andra bilden. Fett stel XD

2011-01-18 @ 16:42:40
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0