stallet!

Jag är hästtjej så ja, jag tänker skriva om hästar!!!! *viftar hotfullt med armarna*


Jag älskar verkligen den här hästen!
Även fast hon inte kan springa normalt :D


Mammas pålle är iofs också ganska söt...
Men min är sötare. JA.


Såhär glad är man förresten i stallet, ifall ni inte visste det.


Asså hon är så söt att jag typ skriker och piper när jag ser henne.
Hon ska alltid lukta på borsten när man ska borsta, hon typ buffar på en tills man ger med sig.  Då fnyser hon nöjt innan hon fortsätter äta. Så himla gullig.

YEEEEY, fett meningsfullt inlägg som alla älskade :D

Kommentarer
Postat av: Josef

Fan va värdelöst. Det var verkligen helt ointressant hanna xD

2011-01-12 @ 13:21:04
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0