Tjoho

Fett vettig rubrik. Iaf, sista gången på poledancingen för den här kursen. Tur att nästa börjar nästa vecka, samma tid och allt. Ibland vill världen verkar det som. Nu är jag iaf död i hela kroppen, mina ben och armar värker och dessutom har jag skavsår mellan låren efter att ha suttit på stången i 100 år. Het galet vad mycket jag svettades. (Vem trodde att poledancing va sexigt?) Ni får iaf bilderna imorgon eller i övermorgon beroende på när jag lyckas ta mig hem från Johanna, vi ska chilla galet. Är btw bara vaken för att fb laddar upp filmer så segt. ASSÅ CAREFCE PÅ DET JAG SKRIVER. omg, nu slutar jag. Ni får en bild på en skittrött Hannalouise först. Sen ska hon sova.



Jag blundar nästan lixom.
Tack fb för att du dödar mig ännu mer.
Jag hatar dig :@


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har haft en fin dag fina du!



Om det intresserar så missa inte de roliga tävlingarna som är igång. Eller läs om min sjukdomshistoria jag delar med mig av. Eller varför inte kika in alla härliga bilder. Om inte, så ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2011-01-22 @ 00:50:28
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0